Vážení zákazníci, garance doručení zboží do Vánoc končí 18.4.2024 v 17hodin. Děkujeme Vám za přízeň a přejeme hodně klidu v předvánočním období :) Více info  zde
Přihlašovací formulář
Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:




Zapomenuté heslo|Zaregistrovat se
Specialista na herní počítače, notebooky a telefony
469 811 000Po-Pa: 9 - 12 / 13 - 17
Košík0 Kč
Aktuální akční letáky

Garance nákupu

ověřeno zákazníky 
 Garance Nákupu

I díky Vám - patříme mezi nejkvalitnější e-shopy v ČR

Nezávislá služba Heureka.cz nejenže radí zákazníkům, co si koupit a kde zboží nakoupinakoupit, ale také internetové obchody společně se zákazníky testuje. Nás jste také otestovali a náročné podmínky jsme splnili. Nákup u nás vždy proběhne bez problémů a za to nám byl udělen certifikát garance nákupu a ověřeno zákazníky.
 

Garance nákupu

Buď můžete nakoupit přes náš e-shop, nebo rovnou na Heureka.cz, kde si vyberete zboží a jako prodávajího zvolíte nás. A právě pro nákup přes Heureku jsme obdrželi certifikát Garance nákupu. Ten mají jen nejkvalitnější české e-shopy a zaručuje, že nákup proběhne v pořádku za jasných podmínek a pokud se vyskytne nějaký problém, vyřešíme ho.

 

Jsme na vaší straně

Spokojenost s nákupem přes Heureka Košík garantujeme vrácením peněz.

Vždy, když nakoupíte přes náš Košík, budeme stát na vaší straně, pokud nákup neproběhne tak, jak má. I kdybychom to měli srovnat z vlastní kapsy.

 

Kdy se na vás Garance vztahuje?

Garance se vztahuje na všechny nákupy přímo na Heurece přes Košík.

V našem Košíku najdete ty nejkvalitnější české e‑shopy, které jsme si důkladně proklepli nejen my, ale i miliony našich zákazníků. Proto se nebojíme za jejich kvalitu ručit a garantovat vám spokojenost s nákupem.

Infografika

Přes Heureku můžete nakupovat dvěma způsoby.

Buď se prokliknete do obchodu, kde chcete nakoupit, nebo vybrané zboží jednoduše vložíte do našeho Košíku a nakoupíte rovnou na Heurece.

Košík snadno poznáte podle oranžového tlačítka Koupit produkt.

 

Co garantujeme

Ručíme za to, že:

Vaše peníze jsou absolutně v bezpečí.

Vaše peníze jsou absolutně v bezpečí.

Bojíte se platit kartou on-line? Nakoupíte‑li přes Košík, o své peníze nepřijdete. Když zboží vůbec nepřijde, vrátíme vám peníze a o další administrativu se postaráme.

Stížnosti na doručení zboží vyřešíme za vás.

Stížnosti na doručení zboží vyřešíme za vás.

Přišlo vám něco jiného, než jste si objednali? Bylo zboží doručeno poškozené? Pomůžeme vám vše vyřešit s e‑shopem a při komplikacích vám uhradíme škody.

Zboží bude doručeno za cenu, kterou jsme potvrdili.

Zboží bude doručeno za cenu, kterou jsme potvrdili.

Bylo vám zboží doručeno za jinou cenu, než byla v Košíku? Dorovnáme vám rozdíl v ceně.

Reklamace proběhne hladce.

Reklamace proběhne hladce.

V případě reklamace jsme vám k dispozici a s jejím vyřízením vám pomůžeme.

Nenakoupíte u podvodníka.

Nenakoupíte u podvodníka.

Přes Košík mohou prodávat pouze e‑shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky. Jakmile obchod certifikát ztratí, z Košíku ho vyřadíme.

Nepoškozené a nerozbalené zboží můžete vrátit do 3 měsíců.

Nepoškozené a nerozbalené zboží můžete vrátit do 3 měsíců.

Není kam spěchat. Pokud si uvědomíte, že byl nákup unáhlený, v klidu vše vraťte.

Napište nám

Potřebujete využít Garanci?

Máte podezření, že vám místo balíku přišla spíš pěkná bouda? Nevíte, na koho se obrátit? Ozvěte se nám a my každou nepříjemnou situaci obrátíme ve váš prospěch. To vám garantujeme.

Využijte Garanci

Popište nám, co se stalo. Dejte nám trochu času zjistit, jaká je situace. Počkejte na naší zprávu s návrhem dalšího postupu. Pokud se ukáže, že vás obchod poškodil a máte nárok na kompenzaci, srovnáme to z vlastní kapsy.

Napište nám na garance@heureka.cz