Přes Heureku můžete nakupovat dvěma způsoby.
Buď se prokliknete do obchodu, kde chcete nakoupit, nebo vybrané zboží jednoduše vložíte do našeho Košíku a nakoupíte rovnou na Heurece.
Košík snadno poznáte podle oranžového tlačítka Koupit produkt.
Nezávislá služba Heureka.cz nejenže radí zákazníkům, co si koupit a kde zboží nakoupinakoupit, ale také internetové obchody společně se zákazníky testuje. Nás jste také otestovali a náročné podmínky jsme splnili. Nákup u nás vždy proběhne bez problémů a za to nám byl udělen certifikát garance nákupu a ověřeno zákazníky.
Buď můžete nakoupit přes náš e-shop, nebo rovnou na Heureka.cz, kde si vyberete zboží a jako prodávajího zvolíte nás. A právě pro nákup přes Heureku jsme obdrželi certifikát Garance nákupu. Ten mají jen nejkvalitnější české e-shopy a zaručuje, že nákup proběhne v pořádku za jasných podmínek a pokud se vyskytne nějaký problém, vyřešíme ho.
Vždy, když nakoupíte přes náš Košík, budeme stát na vaší straně, pokud nákup neproběhne tak, jak má. I kdybychom to měli srovnat z vlastní kapsy.
V našem Košíku najdete ty nejkvalitnější české e‑shopy, které jsme si důkladně proklepli nejen my, ale i miliony našich zákazníků. Proto se nebojíme za jejich kvalitu ručit a garantovat vám spokojenost s nákupem.
Buď se prokliknete do obchodu, kde chcete nakoupit, nebo vybrané zboží jednoduše vložíte do našeho Košíku a nakoupíte rovnou na Heurece.
Košík snadno poznáte podle oranžového tlačítka Koupit produkt.
Bojíte se platit kartou on-line? Nakoupíte‑li přes Košík, o své peníze nepřijdete. Když zboží vůbec nepřijde, vrátíme vám peníze a o další administrativu se postaráme.
Přišlo vám něco jiného, než jste si objednali? Bylo zboží doručeno poškozené? Pomůžeme vám vše vyřešit s e‑shopem a při komplikacích vám uhradíme škody.
Bylo vám zboží doručeno za jinou cenu, než byla v Košíku? Dorovnáme vám rozdíl v ceně.
V případě reklamace jsme vám k dispozici a s jejím vyřízením vám pomůžeme.
Přes Košík mohou prodávat pouze e‑shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky. Jakmile obchod certifikát ztratí, z Košíku ho vyřadíme.
Není kam spěchat. Pokud si uvědomíte, že byl nákup unáhlený, v klidu vše vraťte.
Máte podezření, že vám místo balíku přišla spíš pěkná bouda? Nevíte, na koho se obrátit? Ozvěte se nám a my každou nepříjemnou situaci obrátíme ve váš prospěch. To vám garantujeme.
Popište nám, co se stalo. Dejte nám trochu času zjistit, jaká je situace. Počkejte na naší zprávu s návrhem dalšího postupu. Pokud se ukáže, že vás obchod poškodil a máte nárok na kompenzaci, srovnáme to z vlastní kapsy.
Napište nám na garance@heureka.cz