- BOHEMIAPC počítačeNačítám kategorie
- Notebooky a UltrabookyNačítám kategorie
- Mobilní telefony a tabletyNačítám kategorie
- Chytrá domácnostNačítám kategorie
- Herní zónaNačítám kategorie
- Konfigurátor sestav
Aktuální akční letáky
HP 1y PW NBD Onsite DMR NB HW Supp
Výrobce:HP
Kód produktu:i54_UA6B6PE
Part number:UA6B6PE
Záruka:-1
Dostupnost:
na dotaz
ZBOŽÍ NENÍ AKTUÁLNĚ SKLADEM. O SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI SE INFORMUJTE NA EMAILU, NEBO SI NASTAVTE NÍŽE " SLEDOVAT CENU "
Popis
Parametry produktu
1-letá pozáruční HW podpora HP u zákazníka pro notebooky (další pracovní den/ponechání vadného média)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den a ponecháním vadného média dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Budeme u vás další pracovní den
Technik, díly a servis dorazí přímo k vám hned další pracovní den. Naši odborníci pracují 9 hodin denně, 5 dní v týdnu.
Podpora, na kterou se můžete spolehnout
Spolehněte se, že hardware uvedeme bleskově do co nejlepšího stavu díky našim odborným znalostem a efektivnímu servisu i podpoře.
Pomoc je na lince nebo vyrazí přímo za vámi
Naši specialisté jsou vždy připraveni vám s čímkoli pomoci, ať už vzdáleně po telefonu, nebo osobně.
Mějte kontrolu nad svými daty
Spolehněte se na bezpečnost a kontrolu při práci s vadnými úložnými disky. Společnost HP diagnostikuje problém, poskytne náhradní disk a nechá vám starý disk.
* vzdálená diagnostika problémů a podpora
* HW podpora další pracovní den u zákazníka
* včetně náhradních dílů a materiálu
* postupy a správa formální eskalace
* přístup k informacím a nástrojům elektronické podpory
* vzdálený přístup k systému a podpora HP
* ponechání vadného média
Typ podpory: oprava u zákazníka
Trvání: 1 rok
Doba odezvy: reakce další pracovní den
Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin
Další informace: kromě externích monitorů
, ,
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den a ponecháním vadného média dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Budeme u vás další pracovní den
Technik, díly a servis dorazí přímo k vám hned další pracovní den. Naši odborníci pracují 9 hodin denně, 5 dní v týdnu.
Podpora, na kterou se můžete spolehnout
Spolehněte se, že hardware uvedeme bleskově do co nejlepšího stavu díky našim odborným znalostem a efektivnímu servisu i podpoře.
Pomoc je na lince nebo vyrazí přímo za vámi
Naši specialisté jsou vždy připraveni vám s čímkoli pomoci, ať už vzdáleně po telefonu, nebo osobně.
Mějte kontrolu nad svými daty
Spolehněte se na bezpečnost a kontrolu při práci s vadnými úložnými disky. Společnost HP diagnostikuje problém, poskytne náhradní disk a nechá vám starý disk.
* vzdálená diagnostika problémů a podpora
* HW podpora další pracovní den u zákazníka
* včetně náhradních dílů a materiálu
* postupy a správa formální eskalace
* přístup k informacím a nástrojům elektronické podpory
* vzdálený přístup k systému a podpora HP
* ponechání vadného média
Typ podpory: oprava u zákazníka
Trvání: 1 rok
Doba odezvy: reakce další pracovní den
Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin
Další informace: kromě externích monitorů
, ,