- BOHEMIAPC počítačeNačítám kategorie
- Notebooky a UltrabookyNačítám kategorie
- Mobilní telefony a tabletyNačítám kategorie
- Chytrá domácnostNačítám kategorie
- Herní zónaNačítám kategorie
- Konfigurátor sestav
Robobloq Qobo – programovatelný interaktivní šnek pro děti, 3-8 let
Robobloq Qobo – programovatelný interaktivní šnek pro děti, 3-8 let
Máte pocit, že Vaše děti zanevřely na klasické hračky a raději sáhnou po mobilním telefonu? Pojďme to změnit za pomoci programovatelného šneka Robobloq Qobo. Tato interaktivní hračka vtáhne děti do děje a naučí je spoustě nových dovedností. V čase chytrých technologií potřebujeme chytřejší hračky.
Robobloq Qobo se řadí mezi tzv. STEAM hračky, které pomáhají dětem s výukou zábavným způsobem. Holky i kluci mají pocit, že si pouze hrají a ani nevnímají, že si osvojují nové poznatky. Interaktivní šnek pomáhá rozvíjet logické myšlení, naučí základům programování i cizího jazyka.
Moderní hračka zaujme nejen kvalitní technickou propracovaností, ale také atraktivním vzhledem. Navíc je kompatibilní s LEGO a Vaše ratolesti si tak mohou šneka vyzdobit dle svých přání. Součástí sady je 30 herních karet, které lze skládat do sebe jako puzzle.
Qobo - interaktivní šnek pro předškoláky
Interaktivní hračka Robobloq Qobo je vhodná pro děti od 3 do 8 let. Za pomoci programovatelného šneka a sady fyzických karet se naučí praktickému programování. Hrou je provází 15 tréninkových lekcí a výzev založených na hands-on zkušenosti. Pomocí dotyku a praktického řešení problému se děti mnohem snáze naučí novým dovednostem.
K dispozici je i Free Mode s mapou, na kterou děti skládají karty v logickém uspořádání za sebou tak, aby Qobo našel diamant. Během jeho cesty se společně s ním učí cizí jazyk, barvy, zapojí se i pohybově - například tanečkem na hudbu.
STEAM - moderní forma výuky
Pomocí chytrého šneka a hracích karet se děti učí novým dovednostem, aniž by si to plně uvědomovaly. Mají pocit, že se pouze hrají a přitom si nevědomky osvojují celou řadu nových poznatků. Qobo je vtáhne do děje a pomůže rozvíjet jejich mysl v celé řadě různých oblastí - přemýšlení v cizím jazyce, učení se poznávání barev, zlepšení motorických schopnosti při tanci, logické myšlení při plánování trasy. Hra všestranně rozvíjí dětskou fantazii a kreativitu a učí předškoláky samostatnosti při řešení problémů. A to všechno nenásilnou formou, která je pro ně velmi zábavná.
Balení obsahuje:
- interaktivního šneka, jehož tělo se skládá ze 4 hlavních částí - vnitřního mechanismu, který dokáže číst informace z karet; interaktivní Touch-mouth pusy, která dokáže mluvit; barvy měnící postranní části ulity a vršku ulity s destičkou kompatibilní s LEGO stavebnicemi
- sadu 30 programovacích karet s různými funkcemi. Karty lze vzájemně spojovat jako puzzle a vytvořit tak komplexní programovací funkci. Vrchní část karet má na sobě braillovo písmo, hra je proto vhodná i pro zrakově postižené děti.
- mapu pro volnou hru, na které je vyobrazena např. Eiffelova věž, Buckinghamský palác nebo Velká čínská zeď
- kabel pro připojení Qobo k počítači pro využití PC programování. Zároveň slouží i jako nabíjecí kabel pro šneka
- příručku, ve které je detailně zobrazeno 15 různých tréninkových lekcí a výzev
Ovládání pomocí kódování
Šnek Qobo má uvnitř těla ulity zabudovaný systém, který dokáže přečíst kódování z jednotlivých programovacích karet. Balení obsahuje 2 sady karet - směrové a karty s funkcí.
Při volné hře je Vaším úkolem dostat postavičku z karty Start na kartu se znakem Diamantu. K tomu nám pomohou směrové programovací karty - odbočení vlevo, odbočení vpravo a dopředu. Karty spojte k sobě jako puzzle a Qobo bude následovat pokyny na kartě.
K dispozici jsou i směrové karty s funkcí smyčky - ta má vždy začátek a konec. Na výběr je karta s opakováním 3x a 6x. Přiložte šneka na kartu označující opakování, poté zadejte směrové ukazatele a ukončete opakování. Interaktivního šneka následně položte na mapu a stiskněte tlačítko pro spuštění, čímž dáte pokyn k následování zadaných pokynů.
Druhá sada karet zobrazuje obrázky se zvukovou stopou, případně dalším úkolem. Nalezneme zde například kartu s policejním autem, vlakem, jablkem, fialovou či modrou barvou, kartu řeky nebo 2 hudební karty, na které šnek vstoupí a spustí muziku, na kterou si děti můžou doma zatancovat. Zkrátka zábava každým coulem.
Vyšší level kódování
Pro pokročilé hráče je tu možnost propojení interaktivního šneka s počítačem. Hračku propojíte s PC jednodušše pomocí párovacího kabelu, který je součástí balení.
Stáhněte si aplikaci Robobloq do svého počítače a začněte se složitějším programováním. Kódování přes aplikaci je vhodné i pro starší děti ve věku 6-17 let, pro které představuje vstupní level do světa programování.
Technické specifikace
Moderní forma výuky STEAM
Mluvené slovo
Použití bez baterií
Kompatibilní s LEGO stavebnicí
Braillovo písmo na puzzle kartách
Hra pro děti 3-8 let